Thursday, June 6, 2013

Hidup aku mcm sambal belacan




Baru lepas baca blog fynn jamal..aku suka sangat dengan dia nih..

Baru aku tau siapa juna da adorable kid anak fynn n tri..

...nangis teriak aku baca...
Aku tak semua ada seperti ada semua orang, aku cukup dengan apa yang seadanya dengan kadar yang cukup aku syukur..
Aku pon tak kuat macam fynn jamal jugak.. Selalu rebah tersungkur...
Aku bangun.. Jatuh lagi aku bangun... Kali ke-5 hingganya aku rebah...
Aku syukur aku ada pemilik tulang rusuk aku yg hingga kini masih setia.. Dia terima takdir ini..

Setiap sesuatu tentu ada hikmhnya, cukuplah sekadar aku meminta pada yang satu, doa yang aku kunpanjatkan dalam setiap akhir solatku.

Dalam setiap sujudku moga Kau memberikan jalan padaku.. Menumpang kasih berkongsi pinjaman yang ada ini.




...sekadar menulis.

No comments:

Post a Comment